Garantie op reparaties en onderdelen

Garantie op reparaties en onderdelen

Bij TwenteRepareert.nl streven we ernaar om hoogwaardige reparatieservices te bieden. We bieden een garantieperiode van 3 maanden op uitgevoerde reparaties en vervangen onderdelen, tenzij deze door externe factoren defect zijn geraakt. Het exacte garantietermijn is afhankelijk van het type defect en de vervangen onderdelen. Deze garantie gaat in op het moment dat onze monteur het apparaat heeft gerepareerd.

Het is echter belangrijk op te merken dat er geen garantie wordt gegeven op schoonmaak- en onderhoudsbeurten, evenals op reparaties aan apparaten die schade hebben opgelopen door bliksem, water of vocht, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld.

Bij TwenteRepareert.nl streven we ernaar om eerlijke en transparante diensten te leveren. Mocht je vragen hebben over de garantievoorwaarden voor jouw specifieke reparatie of vervangen onderdelen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.

Klachten

Voor klachten en vragen kunt u altijd terecht bij ons. Wij doen ons uiterste best om elke reparatie snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over de afhandeling van de reparatie. Om een klacht aan ons kenbaar te maken kunt u het beste onze contact formulier gebruiken. U kunt ons ook contacteren per telefoon, email of post (zie “Over ons” pagina). Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wat mag u van ons verwachten als u een klacht indient?

Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld. We streven ernaar om binnen één werkdag na ontvangst van uw klacht contact met u op te nemen. Mocht dat niet lukken dan zullen we contact met u opnemen uiteindelijk binnen drie werkdagen. In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.





Wat kost de reparatie?

Wij hanteren een vast tarief voor reparaties. Voor een all-in tarief van € 69,00 krijgt u 20 minuten reparatie en arbeid. Als er extra tijd nodig is, wordt er slechts € 24,50 per kwartier in rekening gebracht.

Dit standaardtarief is exclusief onderdelen. We hanteren een vast tarief, dus er zijn geen verborgen kosten of onaangename verrassingen aan het einde van de reparatieklus!

Reparatieservice:
Hoe werkt dat?

Stap 1: Aanvraag versturen

Om jou op de best mogelijke manier van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij je vriendelijk om zo gedetailleerd mogelijk uit te leggen waarom jouw apparaat niet correct functioneert. Vergeet alstublieft niet om het modelnummer (typenummer) apparaat in te voeren.

Stap 2: Vrijblijvend reparatieadvies en een prijsopgave

Zodra wij jouw aanvraag hebben ontvangen, zullen wij deze in behandeling nemen en je vervolgens voorzien van een vrijblijvend reparatieadvies en een prijsopgave. Indien je akkoord gaat met de prijsopgave, zullen wij graag een afspraak met je maken voor onze aan-huis service.

Stap 3: Reparatie

Op het afgesproken tijdstip zullen wij bij je thuis arriveren om jouw apparaat te repareren. Dankzij onze uitgebreide ervaring werken wij snel en professioneel, zodat je binnen de kortste keren weer kunt genieten van jouw apparaat!

We staan klaar om jouw apparaat te repareren, of je nu in De Lutte, Losser, Oldenzaal, Denekamp, Lonneker of Beuningen woont.